REKRUTACJA NA STAŻ DO DZIAŁU LOGISTYCZNEGO

Zapraszamy do składania aplikacji na staż w Instytucie Kościuszki

Stowarzyszenie Instytut Kościuszki poszukuje ambitnych i zmotywowanych studentów, chętnych rozwinąć swoje doświadczenia organizacyjno-logistyczne w kluczowym zespole Instytutu Kościuszki zajmującym się logistyką wydarzeń.

Czego możesz się spodziewać?

Jako stażysta w dziale logistycznym będziesz zaangażowany w proces planowania i organizacji V Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC 2019. W piątą, jubileuszową edycję naszej konferencji rozszerzamy jej formułę. W ramach CYBERSEC CEE nasze wydarzenie zostanie wzbogacone o targi EXPO oraz dodatkowe formaty, takie jak: REGIONS & CITIES, WOMEN, YOUTH, SENIORS, Young Leaders oraz wiele innych. Do Twoich obowiązków należeć będzie m.in.: bezpośredni kontakt z uczestnikami i prelegentami w zakresie logistycznym, zakup biletów lotniczych i kolejowych, współpraca z firmą transportową, tworzenie kwerend z potencjalnymi partnerami i podwykonawcami oraz wyszukiwanie potrzebnych informacji, bieżący kontakt z podwykonawcami i organizacja współpracy z nimi, przygotowywanie niezbędnych materiałów organizacyjnych, wspomaganie wewnętrznych procesów organizacyjnych oraz nadzór nad ich określoną częścią, współpraca z wszystkimi działami Instytutu Kościuszki, a także obsługa wydarzenia na miejscu.

Wymagania:

  • płynne posługiwanie się językiem polskim i angielskim w mowie i piśmie (min. poziom C1),
  • mile widziane doświadczenie w organizacji wydarzeń,
  • zainteresowanie obszarami programowymi Instytutu Kościuszki,
  • dyspozycyjność 4-5 dni w tygodniu,
  • dobra organizacja pracy,
  • motywacja do rozwoju osobistego, w tym naukowego i zawodowego,
  • odpowiedzialność, dokładność i samodzielność,
  • umiejętność pracy w zespole i pod dużą presją czasu.

Oferujemy:

  • pracę nad interesującymi projektami w ramach planowania i organizacji CYBERSEC CEE, jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych tematyce cyberbezpieczeństwa w Europie,
  • pracę w dynamicznym i zmotywowanym zespole,
  • możliwość zdobycia wiedzy z zakresu funkcjonowania instytucji pozarządowej i organizacji wydarzeń,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w międzynarodowym środowisku.
  • możliwość odbycia praktyk studenckich,
  • list rekomendacyjny.

Sposób aplikacji

Termin rozpoczęcia i zakończenia stażu: 19 sierpnia 2019 r. – 18 listopada 2019 r.
Czas trwania stażu:
3 miesiące – w wymiarze czasowym 20 godz./tygodniowo.
Nieprzekraczalny termin na składanie aplikacji: 15 sierpnia 2019 r.

Wyślij CV na adres hr@ik.org.pl (w języku polskim lub angielskim) z dopiskiem „STAŻ w dziale logistycznym” w temacie wiadomości.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Przesłanie do Stowarzyszenia Instytut Kościuszki („Stowarzyszenie”) danych osobowych w zakresie szerszym, niż imię, nazwisko, e-mail i/lub telefon stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Stowarzyszenie w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Informacje nt. przetwarzania osobowych.

Stowarzyszenie Instytut Kościuszki to niezależna pozarządowa organizacja typu think tank o charakterze non-profit założona w 2000 r. Jego misją jest działanie na rzecz społeczno-gospodarczego rozwoju i bezpieczeństwa Polski, jako aktywnego członka Unii Europejskiej oraz NATO. Swoje działania koncentruje na 5 obszarach programowych: cyberbezpieczeństwo, instytucje i prawo, bezpieczeństwo międzynarodowe, energia i klimat, gospodarka. Twórca CYBERSEC Forum – pierwszego w Polsce i jednego z nielicznych w Europie cyklicznego wydarzenia o charakterze public policy conference, poświęconego strategicznym zagadnieniom cyberbezpieczeństwa – i kilku innych formatów o mniejszej skali. Założyciel CYBERSEC HUB – pierwszego w Polsce centrum kompetencji i innowacji w obszarze cyberbezpieczeństwa. Członek Global EPIC – globalnego ekosystemu regionalnych ekosystemów cyberbezpieczeństwa skupiającego 13 podmiotów z 9 państw świata.